Estas en » Blog de muntanya » Cuaderno de Entradas » February 2007 » Serra De Verd
Thursday 22 de February de 2007, 00:04:44
SERRA DE VERD
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2630 visitas

Per fi la neu ha arribat !!!

En silenci, sense massa repercusió mediàtica ha nevat. Sort d'això perquè ja pensava que la temporada seria un nyap però crec que amb aquesta neu, poden haver-hi uns quants dies per disfrutar-la.

Així que veiem com nevava i que durant el diumenge es presentava una petita clariana de bon temps vaig decidir agafar les raquetes, piolet, grampons, etc..., per anar cap a la zona de Pedraforca o els seus voltants. Tot depenia de com estigués el temps i el panorama de neu.

Un cop a Gósol i mirant el Pedraforca per la part del darrera, vaig decidir anar cap a una altra zona ja que els núvols i la neu feien acta de presència a la  part alta i no semblaven tenir masses ganes de marxar. Així que vaig decidir anar cap a la Serra de Verd i els seus entorns sorprenents. De camí cap allà vaig trobar, com no, gent d'aquest gran club anomenat Madteam, en Carles i la Soledad. Ells també anaven cap aquella zona i  junts vam anar cap al Coll de la Mola on vam deixar el cotxe i ens vam posar les raquetes ja de bon principi.

Un cop equipats i amb la panxa plena, vam començar a pujar cap al Cap de Verd pel camí clàssic. La neu es trobava present a tot el camí fins al cim i no hi havia cap traça més que la que deixavem nosaltres i la fauna. Després de les diferents sortides i amb la passió que em crea la fauna i els ocells, arribes a identificar les petjades de gran part d'ells i crea un joc constant que t'acaba enganxant.

Així que xino xano vam arribar a dalt de tot, la boira ens va acompanyar a l'últim tram, però com art de màgia va marxar i vam poder veure el bonic paisatge que ens envoltava.

De baixada, vam decidir tornar pel mateix recorregut, seguint la traça creada i arribant de nou al cotxe. D'allà vam baixar fins a Gòsol on ens vam separar fins un altre.